Der er ferietræning i de første tre uger af juni
Det er for alle ungdomsspillere (fra 8 år og op).
Trænerne lægger et program efter niveau og alder på dem, der har tilmeldt sig.
Du kan tilmelde dig til træning tirsdage og/eller torsdage:
Tirsdage (3.6., 10.6., 17.6.) kl. 16-18
Hovedtræner: Signe
Pris: 200 kr. (i alt)
Torsdage (5.6., 12.6., 19.6.) kl. 16-18
Hovedtræner: Camilla
Pris: 200 kr. (i alt)
Bemærk: Der er også træning Grundlovsdag
Kun for ungdomsmedlemmer af BBK13
Der er klubcamp i uge 27 (30. juni - 4. juli 2025).
Det er for store og små, begyndere og øvede, piger og drenge!*
Det bliver den bedste uge i din sommerferie! 4½ dages badminton, leg og hyggeligt samvær i Danmarks bedste badmintonklub :-)
Mandag, tirsdag og onsdag er der program kl. 9-15. Torsdag starter vi igen kl. 9 og fortsætter hele dagen. Torsdag eftermiddag tager vi til Airtrix (trampolinpark ved Nordhavn) eller til et andet sjovt sted. Bagefter er der fællesmiddag, aftenhygge og overnatning til fredag morgen, hvor vi slutter kl. 12.00.
Det er Camilla, der står for campen i samarbejde med mange af de andre trænere, som du kender fra klubben.
Der vil både være sjov og lærerig træning for alle niveauer samt fælles aktiviteter.
Du skal selv have frokost med. Trænerne sørger for frugt om eftermiddagen. Torsdag er der aftensmad og fredag morgen er der morgenmad inden formiddagens aktiviteter.
Pris for at deltage i campen er 1400 kr. Tilmeldingsfristen er 1. juni.
Trænerne får brug for hjælp fra os forældre til:
- kørsel til og fra aktiviteten (Airtrix) torsdag eftermiddag (kl. 14-18)
- indkøb til / tilberedning af aftensmad torsdag
- indkøb til / tilberedning af morgenmad fredag
Hvis du tid og lyst til sammen med andre forældre at hjælpe til med en eller flere af ovenstående opgaver, så sæt kryds på tilmeldingen.
*Campen er for ungdomsmedlemmer af BBK13, fra 8 år og op.
Ved at tilmelde dig denne event, tilmelder du dig til holdkampe i sæsonen 25-26. Man tilmelder sig individuelt, og når vi har alle tilmeldinger i hus, sammensætter vi holdene efter alder og niveau, så det følger Badminton Sjællands regler. Du er meget velkommen til at ønske holdkammerater eller holdtype - vi vil gøre hvad vi kan for at imødekomme ønskerne! I år er vores ambition at oprette både 4-spillere hold og 2+2 hold (med mix-kampe).
Det er også nødvendigt, at en del forældre melder sig som holdledere. Der skal bruges en holdleder pr. hold. Læs mere om holdlederrollen HER. Du tilmelder dig som holdleder på dit barns tilmelding til holdkampe.
Har du ikke prøvet at spille holdkampe endnu, må du hellere komme i gang, for det er SUPERFEDT.
Man er afsted sammen med nogle klubkammerater og spiller nogle kampe (single og double) mod hold fra andre klubber. Det hele tager 3-4 timer en lørdag eller en søndag.
Og sådan gør man så 4-6 gange i løbet af sæsonen. Man får nogle dejlige oplevelser sammen og udvikler et godt kammeratskab.
Du kan læse mere om holdkampe HER og spørg også meget gerne din træner eller andre i klubben om, hvordan det foregår!
Overordnede tovholdere på ungdomsholdkampe er Jimmi (jimmiprahl@gmail.com) og Anne (anneplengejensen@hotmail.com)
Kun for ungdomsmedlemmer af BBK13
Tilmelding af spillere til Smasher Cup 2025 på Bornholm. Nærmere information om eventet er fremsendt per mail.
Transport:
Hvis du ønsker transport, skal du vælge en af de tre transportmuilgheder ved tilmelding. Du kan vælge transport tur/retur eller den ene af vejene. Du skal markere "Ja-feltet" ud for den transportmulighed du ønsker.
Kategorier:
Ved tilmelding skal du tage stilling til, hvilke eller hvilken kategori du vil stille op i. Du kan maks stille op i 2 kategorier, men kan også nøjes med 1. Det er samme pris for deltagelse uanset om du stiller op i 1 eller 2 kategorier.
Deltagergebyr og transportpriser fremgår af tilmeldingen. Deltagergebyret dækker kost, logi og turneringsgebyr.
Tilmelding af forældre skal foretages under eventet "Smasher Cup - forældre".
Tilmelding af forældre til Smasher Cup 2025 på Bornholm. Nærmere information om eventet er fremsendt per mail.
Forældredeltagelse:
Når du tilmelder dig som forældre, forventer vi at du giver en hånd med i hallen med stort og småt. For eksempel: holde øje med hvornår børnene skal spille, sikre alle kommer til morgen, frokost, aftensmad i tide, købe ind til frugt osv.
Transport:
Hvis du ønsker transport, skal du vælge en af de tre transportmuilgheder ved tilmelding. Du kan vælge transport tur/retur eller den ene af vejene. Du skal markere "Ja-feltet" ud for den transportmulighed du ønsker.
Deltagergebyr og transportpriser fremgår af tilmeldingen. Deltagergebyret dækker kost og logi.